Personlig löpträning

Vet du vad som krävs för att utvecklas i din löpning? Saknar du struktur & kunskap? Får du överbelastningsskador som hindrar dig ifrån fin träning?
Även om löpning är den vanligaste och mest naturliga motionsformen som människan sysslat med i alla tider är den långt ifrån enkel. Vi hjälper dig att bli en bättre löpare genom vår personliga löpträning. Du får hjälp av en fd landslagslöpare att utveckla din löpning mot dina mål.

Träningsplan-vilka pass behöver jag genomföra, distans- eller  intervaller.
Struktur-i vilken ordning bör passen genomföras för bästa resultat.
Löpteknik-hur förbättrar jag mitt löpsteg för att springa mer ergonomiskt.

Helhetslösning för dig

Vi erbjuder en helhetslösning på ett personligt plan där du erbjuds träningsprogram, coachning, tekniktips och förståelse inom både konditionsträning och fysisk träning samt även kostrådgivning för den som önskar. Med en erfaren coach från Löpskolan får du individanpassade träningsupplägg, tester, analyser och den coachning du behöver både live och online!

Priser:

Löpträning live från 900 kr/tillfälle (ca 1h)
Löpträning online från 1 198 kr/månad

Träningsplan och struktur

I appen Coach4Pro får du din individuella träningsplan varje månad. Där kan du även kommunicera med din coach och eftersom din klocka går att parkoppla med appen kan din coach följa och kommunicera med dig på daglig basis. Pris från 1198kr/ mån.

Tester och analys

Du får kontinuerligt utföra enkla tester för att säkerställa att träningen ger önskade resultat. Vid uppstart får du utföra ett tröskel- och maxpulstest för individanpassade pulszoner och pulsträning.

Värdefull coaching

Varje månad hålls ett längre coachningsamtal på telefon, det kan utöver träningen omfatta teman som återhämtning, motivation och mental träning. Utöver coachsamtalet har du obegränsad tillgång till din coach via appen.

Vilka är vi?

Vi som jobbar på Löpskolan har tillsammans över 20 års erfarenhet av coachning på personlig plan.
Du kan läsa mer om oss här.

Våra kunder har olika målsättningar. Gemensamt är att de vill utveckla sin träning och löpning samt behöver inspiration, struktur och uppföljning på sin träning och löpning. Vår coachning passar alla – såväl nybörjare som erfarna utövare.

Vill du veta mer?

Lämna dina kontaktuppgifter så ringer vi upp dig inom kort! Vi ser fram emot att få prata med dig!