Webbshop

4 st övningsprogram (grundprogrammen)

295,00 kr

4-pack med Löpskolans samtliga grundprogram:

Rörlighet
Genom god rörlighet kan du nyttja dina musklers fulla funktion vilket leder till ett mer effektivt löpsteg. Här får du 15 av våra bästa rörlighetsövningar i 3 olika versioner.

Löpskolning
Löpskolning är ett sätt för dig att jobba samt stärka din löpteknik i långsammare fart för ett mer ergonomisk löpsteg. Här får du 12 av våra bästa löpskolningsövningar uppdelade i 3 utvecklingsnivåer.

Löpstyrka
Löpstyrka hjälper dig att bli stark i de löpspecifika muskler du använder vid löpning. När du gör dessa starkare hjälper det dig att bli snabbare samt förebygga skador. Här får du 15 av de viktigaste löpmuskelövningar uppdelade i olika svårighetsgrader samt i 3 olika utvecklingsnivåer.

Bålkontroll
Att vara stark i både inre och yttre magmusklerna samt de sneda bukmusklerna är viktigt för att du skall orka springa i rätt positioner och få ett stabilare löpsteg. Här får du 12 av våra bästa bålkontrollsövningarna uppdelade i 3 olika utvecklingsnivåer.