Mammaträning i Lerum och Billdal

I maj drar vårens mammaträning igång i både Lerum och Billdal. Vi kör skonsam träning utomhus för dig som är nybliven mamma. Bebis tar du med i vagnen. Under 8 veckor får du träna hela kroppen med fokus på den inre magen. Detta i härlig miljö tillsammans med andra mammor.

Vi kommer att träna styrka, rörlighet och kondition. Mestadels med din egen kroppsvikt eller med gummiband. Du kommer att få många tips på övningar som är enkla att utöva i vardagen, hemma.

I Lerum kommer vi att vara i fina Nyebroparken samt i slingan i Riddarsten. I Billdal kör vi i Billdals Park.

Anmäl dig till vårens Mammaträning i Lerum 2022.

När: Torsdagar 9:30 med start 5/5  (5/5 kör vi 10:30)
Var: Nyebroparken och Riddarsten
Pris: 1500 kr/8 gånger
Vad: 8 veckors anpassad träning för dig som nybliven mamma. Bebis följer såklart med i vagn/sele.
Med: Paulina Orell Sahlberg – Fd elitfriidrottare, numera veteranfriidrottare med nordiskt rekord på 200m, svenskt rekord 400m K40.
Anmälan: Maila paulina@lopskolan.se alt ring/sms på 0709-267076
Det går bra att använda ditt friskvårdsbidrag till vår träning.

Anmäl dig till vårens Mammaträning i Billdal 2022.

När: Tisdagar 9:30 med start 3/5
Var: Billdals Park, samling parkeringen närmast stallet.
Pris: 1500 kr/8 gånger
Anmälan: Maila paulina@lopskolan.se alt ring/sms på 0709-267076
Det går bra att använda ditt friskvårdsbidrag till vår träning.