Personlig elitträning

Vill du bli snabbare, spänstigare och starkare med hjälp av personlig elitträning?!

Friidrott ligger till grunden för de flesta idrotter då just snabbhet, spänst och styrka behövs i samtliga friidrottens grenar. Som f.d. landslagsaktiva inom just friidrott har vi gedigen erfarenhet av det hårda jobb som krävs inom elitträning, samt den mängd tid det tar, för att nå till den yttersta eliten.

Vi erbjuder våra tjänster som huvud eller kompletterande träning till annan idrott. Hittills har vi bl.a. lyckats bidra till svenska mästare och landslagsdeltagare, både på junior- och seniornivå i friidrott. Likaså mer skadefria och uthålligare ungdomar i fotbollslag samt snabbare gymnaster.

Vi erbjuder våra tjänster som huvud- eller kompletterande träning till annan idrott.
Hittills har vi bland annat lyckats bidra till svenska mästare och landslagsdeltagare, både på junior- och seniornivå i friidrott genom personlig elitträning. Likaså mer skadefria och uthålligare ungdomar i fotbollslag samt snabbare gymnaster.

Tidigare uppdragsgivare inom personlig elitträning

Här ser du några av våra tidigare uppdragsgivare. Vi har hjälpt såväl fotbolls-, handbolls-, hockey-, innebandyspelare som friidrottare och gymnaster.

Vilka är vi?

Vi på Löpskolan är före detta landslagsfriidrottare inom en av de mest explosivitets-, snabbhets och rörlighetskrävande grenarna, häcklöpning. Vi vet vad som krävs för att nå toppen när de gäller alla de bitar, den tid det tar samt vad de aktiva går igenom längs vägen. Vi har lång erfarenhet inom explosivitet, snabbhet, spänst, styrka och prehab både som aktiva samt tränare.

Våra kunder har olika målsättningar. Gemensamt är att de är ambitiösa elitmotionärer eller atleter inom lagidrott eller individuell idrott som går i gång på att utvecklas och som behöver struktur samt uppföljning på sin träning för att ta sig vidare till nästa nivå. Den här träningen passar de mer erfarna löparna, lagidrottsspelarna och laget eller klubben.

Vill du veta mer om personlig elitträning?

Läs mer om oss på Löpskolan och kontakta oss för mer information om personlig elitträning. Alternativ lämna dina kontaktuppgifter så ringer vi upp dig så att du kan få svar på dina frågor och höra mer om vilket upplägg samt innehåll som skulle passa just dig/er. Hoppas vi hörs snart!